•   Piątek, 3 maja 2024
Podstawy SEO

Content Marketing - czy z SEO można wycisnąć więcej?

Jakość artykułów zawsze miała wielkie znaczenie dla stron pozycjonowanych. W ostatnich latach środowisko SEO nieco się rozleniwiło, bo tylko największe i najbogatsze agencje marketingowe wiedziały, że od jakości treści zależą ich wyniki pozycjonowania. Dzisiaj Google mówi wprost, że Content ma ogromne znaczenie, dlatego era Content Marketingu trwa i warto o tej metodzie reklamy napisać coś więcej.

Maksymalizacja efektów

Content czyli treść na stronie mówi wszystko o witrynie. Jeśli jest to treść ekspercka, poparta argumentami, infografikami oraz materiałami video - Google będzie na nią patrzeć przychylnym okiem. W skrócie oznacza to tyle, że tylko najlepsze treści będą wspierać SEO, a te słabe szkodzić pozycjonowanej witrynie.

Powrót do HTML ...

Nawet najlepsi programiści w agencjach marketingowych muszą wrócić do języka html, ponieważ Google zwraca uwagę na strukturę tekstu. Każdy wpis na stronie powinien być odpowiednio kodowany, zawierać znaczniki wytłuszczające oraz w szczególności (od którego używamy tylko raz aż do). Wszystkie teksty muszą zostać zoptymalizowane, a więc przygotowane do indeksowania.

Jeśli tekst zostanie dobrze okodowany, podpisany i będzie posiadał linki wewnętrzne, to może zmaksymalizować efekty pozycjonowania. W chwili obecnej połączenie SEO + Content Marketing wydaje się najlepszą metodą pozycjonowania z której można wycisnąć najwięcej.

A Wy? Wiecie już wszystko o Content Marketing? Piszcie w komentarzach!

 

Zobacz również