•   Czwartek, 2 maja 2024
Google Ads

Fanpage nie jest alternatywą dla bloga firmowego

W świecie pozycjonerów panuje przekonanie, że prowadzenie bloga firmowego może zapewnić dobrą reklamę stronie pozycjonowanej. Innymi słowy chodzi o to, aby zbudować portal tak, by w pewnym momencie przekierowywać z niego ruch do strony pozycjonowanej. Niektórzy uważają, że alternatywą dla blogów eksperckich będą fanpage. Czy mają rację?

Blog to blog - ma większą siłę

Sama konstrukcja bloga różni się od Facebooka. Na blogu korzystamy z Content Marketing i tworzymy artykuły tak, aby wyglądem przypominały felieton. Na blogu uznawani jesteśmy za ekspertów.

Fanpage to pół zabawa

Choć Facebook i Twitter mają wielką moc dla pozycjonerów, na chwilę obecną nie przebiją koncepcji blogowej. Powód jest prosty - sama konstrukcja tych serwisów. Na FB nie możemy sobie pozwolić na długie, eksperckie artykuły, a samo prowadzenie konta traktowane jest jako pokazanie się społeczności. Na Twitterze w 140 znakach trudno będzie nam cokolwiek przekazać, dlatego na chwilę obecną blogi są najlepsze i trudno szukać alternatyw.
 

A Ty? Posiadasz bloga firmowego, czy wolisz prowadzić konto na Facebook? A może jedno i drugie? Napisz pod tematem!

 

 

Zobacz również